Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Solweig - 17 mars 2008 15:50

Från att ha varit ett mycket omväxlande väder i går har det i dag varit soligt praktiskt hela dagen. Det var -7 i morse men är nog flrera + grader mitt i dan.

Har varit och vävt på min plädväv på vävstugan. På vägen hem vart jag in och köpte fem små fuchsia plantor. Det ringde på min mobil och jag fick veta att jag vunnit två biljetter till föreställningen " Ann- Margret och jag" på torsdagkväll, kul!

Var ut en sväng med Lina när jag kom hem. Vi tränar stanna under gång just nu. Vi tränade i morse när vi var ute också. Blandar det med kontaktövningar.

Sen har vi ju apportblocket,suck! Det går sakta tycker jag. Nu tar hon blocket i munnen men släpper det genast!

Husse skall ut och äta på restaurang i kväll så det blir ingen middag. Arbetskamrat som slutar.

Lina firar syster Nora som nästan vann rubbet i Malmö. Hurra! Hurra! eller Vov Vov . Man säger ju att släkten är värst och Nora är nog det!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards