Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Solweig - 27 mars 2008 23:42

Nu kan det få börja tina bort lite snö. När påsken har varit tycker jag att vintern skall vara slut.

Men i dag har det blåst kallt som bara den. När jag kom hem efter promenaden med Lina bestämde jag mig för att baka matbröd. Då blir det varmt inne. Eldade i kaminen så det var ganska varmt redan men jag blev så frusen.

Sagt och gjort, så nu har vi matbröd ett tag. Tänkte åka bort och träna med Lina i kväll, men det kändes så gruvsamt att jag stannade hemma. Lina fick ett märgben som jag hittade i frysen, först brydde hon sig inte om det, men i kväll har hon varit ute på bron och slamrat med benet tills klockan var tolv.

Hon får inte vara inne med benet. Det blir så söligt.

Maria skickade kort som sara tagit i Påsk, jag tror det var 80 bilder om det inte var flera. Har suttit halva kvällen och kopierat över från mailen.

Med dagens digitalkameror kan man ju ta hur många bilder som helst!

Saras stora intresse är fotografering. Hon vill bli fotograf.

Här är det mamma och fölet som är motivet.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards