Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Solweig - 16 mars 2008 12:02

Är man född djurvän har man svårt att förstå folk som inte gillar djur. Men förståss, jag gillar ju inte allt som andra gillar.

Själv är man uppfödd i stallet, det märktes på flickorna när dom växte upp. Det var bara hästar, mamma hade påverkat.

Sonen tycker om djur men det är ändå häftigare med lastbilar och har så varit sen han var liten. Vilket då gör att han kör lastbil som vuxen.


Flickorna har var sina favoriter. Den äldsta har tre hästar och två kattor. Den yngre har Kennel och därav fyra hundar hemma och flera ute som foderhundar.

Själv har man en hund två kattor. den äldsta katten är mattes katt,har så varit sen hon var liten. Hon följer mig och vill helst ligga på skrivbordet när jag sitter vid datorn och på soffan när jag sitter där. Lina är ju en avundsjuk fröken så hon tränger sig alltid mellan för hon tycker att matte är hennes.

Jag använder ingen kudde men har ett örngott vid huvudändan på sängen och på det ligger Fia som katten heter. Det har hon gjort sen första dagen hon fanns i huset. Hon ligger aldrig någon annan stans i sängen. När jag går och lägger mig kommer hon och hoppar upp och lägger sig hon med. Hon är go och snäll, en riktig mystjej.


Det har blivit aprilväder innan april börjat. Ena minuten snöar det och sen är det helblå himmel med strålande sol. 

Detta växlar en halv timme i taget av vardera.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards