Alla inlägg den 21 december 2008

Av Solweig - 21 december 2008 22:03

Ja så har man passerat en åldersgräns igen! I dag har Maggan och Maria varit här och gratulerat. Maria hade alla barnen med och det var ju jätteroligt. Det är inte så ofta som man träffar Niklas och Sara under läsåret. Dom går ju båda på gymnasiet och är väldigt ambitiösa så dom läser mest jämt. Det skall man ju vara glad över och det är jag också. Men det är ju kul att träffa dom. När dom var små brukade dom vara här hos mig en vecka på sommaren och en vecka före jul.

Tänk vad tiden går!

Ja nu är det bara julen som återstår. I morron skall husse och jag fara på stan och handla till jul. Det blir ju bara vi och Maggan och grabbarna som firar här i år så det blir lungt. Men lite mat skall vi väl ha i alla fall. Nu när man blivit vuxen är det ju maten och umgänget som är roligt med julen.

Får se om man inveterar nån på en matbit senare i helgen. Annars kan man ju bara ta det lungt också.

Skall i alla fall börja julpynta i morron kväll. Jag samlar på porslinstomtar men kan inte ha alla framme då jag inte har plats för alla. Nu när barnbarnen skall vara här kan jag ju inte ha tomtar så lätt tillgängligt så det blir nog färre framme i år.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards