Alla inlägg den 3 december 2008

Av Solweig - 3 december 2008 21:16

Nu har det snart snöat ett dygn. Minst två dm. Jag skottar och skottar. I helgen när jag far till Stockholm måste husse skotta av taket på växthuset annars brakar det samman.

Så här julkortslikt ser det ut hos oss. Min lilla bil som jag använde i går kväll har nästan snöat över. Den går under beteckningen "brevlådan" På grund av färg och storlek.

För att hitta på något att göra när vi är ute och går i djupsnön så har jag med en liten dummi. Jag måste se var den hamnar när jag kastar den för snön är så djup så ibland har Lina svårt att hitta den.

När jag sitter och ser på TV kan jag inte sitta utan att ha nått i händerna, så bra program tillåter inte husse mig att titta på, förutom sporten då, för den gillar jag. Så därför stickar jag såna här vantar. Det blir fel ibland då det är lite trixigt att både sticka och se, men det är lite intressant också.

Jag byter mönster så ofta som jag hittar ett nytt. Just detta var inte så bra tyckte jag, men det vet man inte förrän efteråt.







































Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards