Alla inlägg den 5 december 2008

Av Solweig - 5 december 2008 15:12

Nu har jag fixat mackor till Stockholmsresan. Magga har med sig bullar och kaffe, själv står jag för mackorna och frukt. Vi stannar i Tönnebro på natten men eftersom vi skall in hos dotter Maria i Fränsta och sannolikt blir bjudna på fika där så tror vi inte vi behöver annat på natten än en macka och lite att dricka.

Maggan har ju hundar med sig så vi mäste ju rasta dom också. Har man med sig slipper man stå i kö.

Dagens hundrastning på morron blev en sparktur ner på byn. Det är ju bättre motion för Lina än skogspromenaderna.

På e.m har vi gått en bit på skoterspåret men det är så dåligt spår, man har ridit där så det är massor med djupa hål som jag skall parera när jag går. Det är inte kul.

Lina är ju hemma hos husse i helgen, får se hur det går! 

                                                  
                 


 


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards