Alla inlägg den 17 december 2008

Av Solweig - 17 december 2008 17:40

Nu när det snart är jul skall man ju ägna sig åt lite välgörenhet , det gör ju "fint folk".  Själv har jag tillbringat halva dagen åt att göra julgrupper för Lions. Ja Lions säljer inte utan vi gör dom åt en blomsterhandlare men Lions får betalt för att vi gör dom. Jag vet inte hur många det blev, men säkert ett 40-tal.


Sedan har jag skickat bidrag till Gatubarnen och SOS barnbyar så nu kan man väl fira jul med det överflöd vi har i jämförelse med hur det ser ut på andra ställen på Jorden utan att ha alltför dåligt samvete..


Dagens lilla glädjeämne var Västgötaspetsen som kom i dag. Mycket bra läsning tyckte jag. Så hoppas man ju att vi skall få ett bra kommande år med våra kära små grå!

Dert som är lite trist för mig att allting som händer av aktiviteter ligger så förskräckligt långt bort att det inte går att bara åka iväg och delta.

Men jag hade ju tänkt att det skulle kunna bli möjligt att fara på någon rasspecial nån gång..

Just nu är det bak på gång, medans det gräddas kan man skriva ett par rader i bloggen.

Det var meningen att jag skulle göra några gottor men det fanns inte ingredienser till det på vår affär här i Brunflo och då fick det vara.

I morron skall dotter och mor baka tunnbröd, de ni! Hoppas att det går bra.
Nu måste jag tillbaka till baket.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards