Alla inlägg den 15 december 2008

Av Solweig - 15 december 2008 23:46

I går hade vi sista lydnadstävlingen för i år i klubben. Det var 8 st 1:or och jag tror att det var nästan lika många 2:or.

Sedan var det många som kom och kollade in hur det gick vilket ju är roligt både för de tävlande men även för dom som får se hur det går till. Inger hade gjort massor med mackor och kaffe och choklad, vilket var gott då det var lite kyligt att stå stilla och gjorde gott att få varm choklad i pausen.

Husse var på pimpeltävling och drog upp sina fiskar.

Ganska fina rödingar fiskade 20 minuter hemifrån!

I dag har jag varit på stan och fixat de sista julklapparna till barnbarnen.

Så nu är det bara den egna födelsedagen som skall fixas. Tänk vad lättsamt herrn i huset har när han fyller. Det är bara att fylla, inget bestyr med vad man skall servera gästerna! Men det är väl som man vänjer dom med, kan jag tänka!

I kväll var det jag som hade ansvaret för ev. agilityträning. Det kom inte så många, bara Roger och Birk. Men jag tränade Lina både i agility och lydnad vilket ju är behövligt då vi haft så långt uppehåll i lydnadsträningen.

Nu i kväll har jag också gjort lång inköpslista för morrondagens matinköp.

Så nu är det nog natti, natti.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards