Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Solweig - 26 februari 2016 16:01

I dag har jag hunnit med ganska mycket. först bakade jag matbröd på fm. sedan dammsög jag övervåningen. Det blev tidig middag då Ingvar skulle på stadion , men innan bestämde han sig för att åka in och köpa flera råttfällor.

Så vi åt middag klockan 14.00


Jag har varit ut med hundarna nu i eftemiddag. Det var inte lika lätt att fara på skoterspåret då det snöade ganska mycket i går e.m Men det blev desto mera motion för mig.


Nu tänker jag inte göra så mycket mera i dag.

Av Solweig - 26 februari 2016 15:51

Torsdag morron följde jag med på hundpromenaden på morronen. Jag hade ju sparken och vi gick på skoterspåret.

Efter hemkomsten var jag ner ikällaren och strök all tvätt samt tvättade två mattor.

Ingvar for till Holmsjön för att  fiska och kom hem ganska sent med två öringar. 


Vi har ju haft möss i garaget, men när vi var på stan tidigare i veckan var vi på Clas Olsson och köpte en ny råttfälla. Den var mycket effektiv, vi har tagit fem möss med den, vi hade gamla traditionella förut och i dom åt mössen upp betet utan att dom slog igen.


Ingvar var in på skidstadion på em. för att fixa inför fredagkvällen då det är rally där och Lions skall vara funktionärer.

Då bestämde jag mig för att köpa en egen spark, så Ingvar var in på Sedins och köpte spark på vägen hem. Sedan monterade han den i hallen på kvällen.

Efter monteringen var vi ut och skottade gården hos Anette, vi har koll hos varandra när vi är borta.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards