Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Solweig - 15 februari 2016 19:56

Har ju fortfarande inte börjat göra utomhuspromenader. Tänkte vänta med dem tills det gått över en månad sedean operationen. På fredag är det en månad sen jag opererades.


Men fortfarande har jag inte full känsel i huden på det opererade benet. Man har ju skurit av lite av varje där förståss!


Har fått kallelse till styrelse i föreningsarkivet, men jag har kallat in ersättare. Får ju inte köra bil ännu och det är ju ganska besvärligt om Ingvar först skall skjutsa in mig och sen komma in till stan igen efter ett par timmar och hämta mig.


Jag skulle ju klippa mig i torsdags, men frissan blev sjuk så nu skall det bli av i morgon. Har blivit så långhårig att det är svårt att se!


Tora har sträckt ett av sina bakben, så hon haltar. Speciellt när hon legat och stiger upp. Då hoppar hon på tre ben. Så nu blir det koppelpromenader för henne en tid framöver.

Hon har haft detta problem tidigare, då har det gått bort på nån vecka om vi tar det lugnt

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards