Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Solweig - 11 februari 2016 14:44

Vi har haft fint vårväder i flera veckor nu, solen skiner och det droppar från taken. Man blir så glad över ljusets återkomst.

Länktar tills jag kan gå ut och promenera, men ännu vill jag inte anstränga mig med långpromenader. Det var meningen att jag skulle klippa mig i dag, men frissan blev sjuk så nu blir det på tisdag. Jag ser ut som ett troll i håret!

Har i alla fall investerat i isbuggs. Har också köpt nytt tangentbord till datorn, det gamla som inte var så gammalt tappade bokstaven ä, och det visade sig vara en bokstav som man använde ganska mycket.


Har även fått erbjudanden om att vara ordförande på en del årsmöten, och det skall jag försöka genomföra. Det är ju roligt att träffa gamla bekanta i Trädgårdsföreningen t ex. Har inte varit aktiv där det senaste året.


I dag har Ingvar bakat bullar för andra gången den här månaden, han ville försöka för ett tag sen och det gick så bra att han gjorde om det i dag.


Annars så är han mest interesserad av fiske, i går var han ut ocyh kom hem med två öringar och en röding på över ett kilo.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards