Alla inlägg den 18 februari 2016

Av Solweig - 18 februari 2016 17:08

Det  går framåt. I dag har jag bakat matbröd, har hittat ett gammalt recept som jag kör.

Har även tvättat en maskin och hängt samt vattnat orkideerna.

Maken har varit och fiskat, fast i dag blev det ingen fisk. I går var han iväg och drog upp en öring på över 1 kg. samt en på 5 hg.


Middagarna har jag lagat en längre tid, i dag gjorde jag pannkakor. Det har jag inte gjort på flera år, men eftersom maken älskar pannkakor tänkte jag att han skulle få sin älsklingsmat!


I morron är det en månade sedan jag blev opererad. Nu dröjer det två veckor till innan jag slipper kryckorna.


Då kan jag börja köra bil också. Har fortfarande ömt i låret runt operationsstället, men det blir bättre och bättre.

Nu kan jag ju ligga på den sidan. Vänster sida får man ju inte ligga på. Men jag ligger på magen.


I morron ska maken på skidstadion för det är nån biltävling där och Lions skall vara funktionärer eller vad dom skall göra.







Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards