Alla inlägg den 20 september 2015

Av Solweig - 20 september 2015 19:39

Jag har lovar Maggan att hjälpa henne tapetsera om i hennes kök. Det var länge sedan vi bestämde att det skulle göras, men det har varit så fina dagar tidigare så vi har skjutit på arbetat. Men i går regnade och blåste det så då satte vi igång.


Vi blev inte färdig, men det är inte mycket som återstår. Ingvar måste kolla hur hon skall göra med ett par kontakter som sitter över diskbänken, innan vi gör färdigt. Det skall upp kakel också.


Ingvar jagade i går så hundarna fick följa med, det är nyttigt för dom att måsta vara med andra hundar. Dom är ju inte så road av det sällskapet men dom får väl lära sig.


Jag har tagit det lugnt i dag då det myckna klivandet upp och ner för trappstegen gjorde att min höft har varit ganska ond i natt och i dag.


Men det går nog över. På tisdag skall jag ju på rtg.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards