Alla inlägg den 17 september 2015

Av Solweig - 17 september 2015 18:07

I dag har det regnat hela dagen, det började under natten. Jag har ju haft så svårt att sova då det värker i mitt ben.

Jag har sovit ett par timmar, men sen har det varit omöjligt. Fick ju tabletter som skulle göra att jag kunde sova, men dom hjälpte inte, så i går tog jag kontakt med HC som jag går hos och frågade om de inte fanns något som tog bort värken.

Man blir så trött dagtid när man inte får sova.


Jag fick ett recept på tabletter som jag tog i går kväll. Jag började med en men var tvungen att gå upp mitt i natten och ta en till. Så i kväll blir det två på en gång.


Annars har det inte hänt något av värde här i dag. Ingvar har varit och representerat Lions på begravning.

Jag har varit ner till bilverkstan och hämtat Maggans bil, hon kommer hit och hämtar den senare i kväll. Hon jobbade så sent att dom hade stängt när hon slutar.





Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards