Alla inlägg den 7 september 2015

Av Solweig - 7 september 2015 17:18

År 2015 utvecklas till att bli ett riktigt skitår.

Det började med att vi i mars fick ta bort vår fina katt Fia 17 år gammal som fått Hypertyreoidism, hon åt och åt men blev bara magrare.


Våren var sen. Det blev aldrig varmt så all sådd i trädgården blev sen. Det regnade och blåste nästan hela sommaren. Ingen värme utom ett par veckor. Ingenting växer som det ska utom ogräset!


Växterna i växthuset möglar i brist på värme.


Linus vår fina 15 åriga katt blir uppäten av någor rovdjur ev. en varg som strök ikring här vid den tiden. Våra hundar hittade hans svans.


Vår gamla bil har alla möjliga fel som en bil kan ha.


Jag får nässelutslag och måste uppsöka akutmottagning för första gången i livet.


Min höft blir sämre, jag har svårt att gå vissa dagar.


Det har varit skit nu några dagar då jag inte fått ta diclofinak, det påverkar antihistaminkuren. Så jag har fått nöja mig med alvedon som ju inte hjälper ett dugg. Jag har nog tagit 8 tabletter på en dag utan att det gett någon smärtlindring.


Man får hoppas att det blir bättre nästa år!



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards