Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Solweig - 31 mars 2014 11:59

Jag och Sara har ju varit ensamma i helgen, då Ingvar varit och fiskat uppe i norra Jämtland.

Jag hade bjudit hit Maggan och grabbarna på lördag på tackomiddag, men på lördag morron ringer Maggan och säger att hon varit magsjuk hela natten så det var inte att tänka på.


Då tog Sara och jag en liten tripp på stan. Jag köpte ett par svarta byxor. Sedan var jag och fick tag på ett nytt fodral till min I Pad.  Rea var det också så det var perfekt.


Vi var in på Coop Lillänge också och handlade lite bröd, där hade dom datafel så det var så krångligt då det inte gick att använda betalkort, bara coops eget Med mera. Nu har jag ju ett sånt men koden minns jag ju inte, använder det så sällan att betala med.


Sedan ringde Maggan på söndag morron och sa att i dag kommer vi! Så det var till att plocka fram köttfärs och tänka om matplaneringen.

Så jag fick en familjesöndag med barn och barnbarn. Ingvar kom hem frampå kvällen. Han klagade att han frös trots fleecetröja. Han talade om att han haft ont över bröstet nästan hela dagen. Frampå kvällen gick han och la sig, så jag sa att jag skjutsar in dej till AKM. Sagt och gjort, han ringde vid 10-tiden och talade om att han var inlagd på hjärtintensiven.


I morse klockan 6 ringde han hem och talade om att han skulle till Umeå. Skulle åka strax efter 6.


Så nu har jag avbokat besiktning som skulle göras i morron samt Lionsmöte som också är i morron.

Vi får väl se hur länge han blir kvar i Umeå.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards