Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Solweig - 2 mars 2014 16:20

Det är tur att man har hundarna som tvingar en att gå ut, annars vet jag inte om jag gått över 3 km i dag.

Det är nollgradigt och mulet, snöat har det gjort i natt och på fm. Så det är inte speciellt lättgått! Men det är väl i och för sig positivt om man tänker på den motion man får.


Vi var uppe tidigt i dag för att kolla in vasaloppsstarten, man är ju inte avundsjuk på dom som kämpat sig igenom det loppet i dag. Kan nog tänka mig roligare sätt att fördriva en söndag.


Men det blir ljusare och ljusare trots solbristen. Så snart kan man gå ut tidigt om man tycker det är skönt. För mig räcker det med att gå halv nio, det har jag gjort hela vintern och det kommer jag nog att göra i fortsättningen också.


Mina penseer har kommit upp, det har spetspaprikan också. Skall sätta en del frö nu i veckan. Man måste börja i tid om det skjall hinna bli nått då det blir kyligt ganska fort framåt hösten. 


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards