Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Solweig - 21 mars 2014 19:08

Plus 5,5 grader och det har blivit blött. Var man går har det töat så det är bara några cm snö och vatten under.

Hoppas att snön försvinner snabbt. Jag hade ju börjat planera viltspårsträning innan den sista snön kom. Det var ju i stort sett snöfritt i skogen. Mina planer är att både Julia och Tora skall gå anlag så fort som möjligt. Sedan skall Lina gå öppen klass och förhoppningsfull är jag om att hon skall klara championatet i sommar.

Tora är ju skottberörd så det är inte säkert att jag provar med henne ännu, vi skall åka ner till Slansve i sommar om brukshundsklubben överlever. Annars får vi väl stryka run och träna vid skjutbanan.


Julia tror jag inte är skottberörd så hon skall nog få tresta öppenklass.

Om 3 veckor åker jag ner till Sundsvall och ställer Tora och Julia. Sedan blir det Vännäs där hoppas jag att Julia tar sitt championat. Annars får vi prova på annat håll.


Ingvar har varit två dagar hos Hanna och hjälpt dem att sätta upp en vägg för att få två rum av ett.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards