Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Solweig - 25 februari 2013 09:28

Tänk va lita varmare väder och ljusare mornar kan göra under! Man känner sig mycket gladare när man drar ut med sina blödande hundar(har två som löper, Lina och Julia) snart är det väl tre, väntar på Tora!

Nu kan man ju gå ut före klockan åtta om man vill.

Nu skall jag åka in till stan och handla lite av varje, husse har åkt med en granne och fiska. Vi får väl se vad det blir. I går blev det en liten stackare till fisk som blev fångsten. Så man kan nog inte räkna med att det blir mat på bordet precis!

Det är ju tur att det finns nån som ser till det.

Annars så har jag skickat efter en ny  solvkrok, begriper inte vad jag gör med dom, dom bara försvinner! Nu har jag en halvträdd väv som står, hittar inte solvkroken.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards