Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Solweig - 24 februari 2013 19:09

Nu har vi äntligen fått tö, det har vi inte haft sen långt före jul. Jag tog selar på hundarna och gick en långpromenad efter landsvägen ovanför där vi bor. Det var lite halt men inte så att det var besvärligt att gå.  Det är lättare att gå med flera hundar i koppel om dom har sele än om dom har halsband. Dom får inte kopplet runt benen så lätt. Sen kan man manövrera bättre, att dra dom i halsband gillar jag inte, men när det kommer bilar får man ta i för att se till att dom inte är mitt i vägen. Annars är det väl lika. Maken for på pimpeltävling tidigt i morse så honom har vi inte sett till på hela dan.

När vi kom hem var det TV och sprintstafett som gällde. Jättespännande.

I morron måste jag fylla på förråden, makens mjölk är slut!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards