Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Solweig - 17 februari 2013 18:38

I går kväll var jag på vår kennelklubbsfest, Republikens hund. En jättetrevlig tillställning med hundutställning och middag  samt trevliga människor i mängder.

Själv hade jag ingen hund med, så det var att heja på andras hundar. Många fina hundar var det.

Slutlig segrare blev en Dunkerstövare, Nemi, ägd av Elizabeth Amundsen från Hammarstrand. En riktig snygging! Jätteroligt när en hund av en mera ovanlig ras vinner. Tvåa blev Patrik Ragnarssons Amerikanska cocker.

Mina bilder är inte av bästa kvalite då jag bara hade den lilla kameran med och det var både dåligt ljus och stökigt att fota.

   

Bästa veteran blev samma som i fjol, västgötaspetsen Skogsbygdens Flora Tiptop. Ägd av Kari Festin Hackås.

Här kollar domaren Nina Karlsdotter Flora.

     

Maggan hade grabbarna med, dom var fullt sysselsatta med sin ipad.

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards