Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Solweig - 22 februari 2013 12:13

I går var vi in till stan och åt middag på restaurang Dalwhinne,  jättegott! Skönt att slippa hitta på vad man skall äta för en gång skull. Dagen innan hade vi gjort kåldolmar, så då satt det fint med lite "ute" mat.

Makens Tournedo

 

Min kyckling

 

Jag valde kyckling hellre än tournedo, kände för det. kan ju tyckas knäppt men jag är nog lite knäpp!

Annars så är allt som vanligt förutom att Julia löper för första gången, sen kommer Tora att löpa i början av mars, så nu har man lite söligt ett bra tag!

Vi har varit ut på morronens långpromenad, det var blåsigt, men om man gick med vinden i ryggen var det ganska skönt. Det har snöat lite i natt, men inget som påverkade vår promenadväg. Vi går ju efter skoterspår som vi fixar delvis själva.

Var in till stan i tisdags på ett möte, var då in på Tasseborg och köpte en sele till Julia och en klicker. Har tappat bort en klicker som jag har haft. När det blir snöfritt skall vi börja träna spår med hundarna och då skall dom ha sin egen sele för att veta vad det gäller när man tar på den.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards