Alla inlägg den 12 december 2010

Av Solweig - 12 december 2010 21:38

I dag har jag varit hos Maggan och försökt fota hennes Pommvalpar. Jag är inget proffs på detta och det gick ganska fort upp för mig. Man måste både kunna se om alla ben och huvud är O.K: samtidigt som man måste vara snabb att ta bilden, då dom inte står som ljus precis.

Hoppas i alla fall att någon bild går att använda. 

Jag hade hundarna med mig då maken var och fiskade. Det var lite besvärligt då Tora är i höglöp och Maggan har två hanhundar. Visserligen mycket mindre än Tora men väldigt intresserade av denna goda lukt som hon hade i bakändan. Dom satt som klistrade på henne fast hon hade tikskydd. Hon blev så irriterad, morrade nästan oavbrutet.

Till slut la hon sig på kökssoffan och somnade, dit tog sig inte hanhundarna.

Hur som helst, vi skall ta nya bilder nästa helg. Får se om det går bättre då. Hoppa det!


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards