Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Solweig - 23 juni 2008 16:42

Det har varit ett helt fantastiskt väder om man sätter det i relation till det vi lovades av vädermännen.

Vi har fått regn på natten och sol på dagen. Kan det vara bättre?

Vi har haft gäster hela helgen så någon blogg har man inte haft tid med.

Men nu skall vi återuppta verksamheten.

Helgen har förflutit med mat och dryck. Vi har grillat och stått i. Potatisen jag satte tidigt i vår i en hink räckte till sju personer, vilket var fantastiskt, och den var god. Egenproducerad färskpotatis till midsommar ifrån Jämtland, det ni!


Den som har fått stå tillbaka är Lina, har inte tränat ett dugg förra veckan.

Så nu får vi ta nya tag och börja om med vissa delar.

Jag skall inte ställa henne något mera i år har jag bestämt. 

 Men vi skall starta i agility i början av september innan jag åker till Australien.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards