Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Solweig - 1 juni 2008 21:55

I dag har jag tillbringat hela dagen med mina tvillingbarnbarn Rasmus och William. Deras hulda moder har varit tur och retur till Trondheim och hämtat en tik som varit i Oslo på kärleksaffärer.

Det var ju lite jobbigt att mamma for men efter ett tag så kunde vi vara ute och gunga och gräva i sandlådan.

Förmiddagen var ju solig och varm.

Eftermiddagen var det cykling som gällde. Denna bild är inte från i dag, det var varmare än när bilden togs så i dag bar man hatt! Det var inte lika varmt på e.m och till slut började det regna.

Så det gällde att bära in hundvalpar ur hagen och övertyga Rasmus att man inte kunde sitta ute och äta äpple.

Maggan kom hen strax efter 17.00 så hon hade strängt taget varit dit och vänt.

Total glädje utbröt när mamma kom hem. Middag avåts i bushumör.

Sedan for jag hem till mitt. Hemma väntade en glad Lina. Nu i kväll har jag klippt kåda ur pälsen på min långhåriga katt Fia.  Hennes päls blir full av div. skogsavfall på sommaren.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards