Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Solweig - 12 juni 2008 23:03

Det har varit kyligt och blåsigt i flera dagar nu, Nästan som höst fast det är ju grönt. Men det har stått still, det enda som växer är gräset och det har man inte kunnat klippa då det har regnat en skur så fort man dragit fram gräsklipparen. Jag har klippt halva tomten och hoppas kunna klippa resten före midsommar.

Vi får gäster i midsommar så det skall väl vara lite snyggt!

I kväll har jag varit till Slansve och tittat på Ninas kurs som hade träningstävling.

Dom var jätteduktiga, vi tränade själva också. Det gick också bra, men Lina skäller så, när det är främmande hundar som hon inte känner.

Men hon bryr sig inte så mycket när vi tränar utan när vi står passiva bredvid. Det var ganska mycket skytte på skjutbanan i kväll också så det blev skotträning samtidigt.

Skall börja träna in rutan också för att få lite andra saker att göra.

Nu när jag kom hem grävde jag ner Rodedenronbusken jag köpte för ett tag sedan.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards