Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Solweig - 2 juni 2008 23:07

Var till stan och lämnade tillbaka alla glasögon jag lånat hem. Bestämde mig för en båge som kändes skön att bära och som jag såg hyfsad ut i (så gott jag såg utan glasögon). Kalaset gick på 7.670:-

En annan sak som jag hängde upp mig på hos optikern, dom hade ingen riktig förstoringsspegel! Hur skall blindstyren som jag kunna välja bågar när man inte ser hur man ser ut? Dåligt tycker jag!


När jag var till stan köpte jag sten till trappan vi håller på att göra nedanför verandan. Så i kväll har husse fixat med det. Nu fattas bara runda stenar att

fylla med.


I kväll har Lina och jag varit på agilityträning. Vi har kört hel ban två gånger.

Lina är jätteduktig, det är matte som inte vet åt vilket håll hon skall i hastigheten. Det går ju ganska fort, och ska ju gå fort. Men det var första gången vi körde hel bana. Så jag är ganska nöjd ändå.

När jag kom hem satte jag tomaterna i hinkarna. plockade ihop planten som jag skall ha med ner till Maria i morron. Åker dit tidigt i morron.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards