Alla inlägg den 29 november 2008

Av Solweig - 29 november 2008 23:28

I morse när jag var ut med Lina  hade jag glömt nyckeln till ytterdörren så när jag kom hem hade husse farit ner på samhället för att rigga inför Lions julmarknad. Vad gör man då? Jo man tar sin hund, utan koppel för nått sån hade jag inte och så går man ner till samhället efter gatorna ner till torget där husse är. Lina var så duktig, hon gick okopplad vid min vänstra sida den km som det är ner till torget. Utan att bry sig om folk och fä som vi mötte.

Väl nere fick husse skjutsa hem oss.

 

I dag har vi haft planeringsdag i brukshundsklubben. Vi var sex tappra som slog våra huvuden samman och dels försökte rekonstruera året som gått och sedan göra en plan för kommande år.

Det var bara en sektorsansvarig som deltog vilket gjorde att det inte gick att fixa de sektorer som dom basar för som inte var med. Nu var det bara agilitysektorn som blev klar.

Får försöka få in info från de som inte var närvarande eftersom det ligger på mig att sdammanställa och göra verksamhetsberättelse o s v till årsmötet.


Sedan kom jag hem ut med Lina, in och duscha. Byta kläder för att fara upp till församlingsgården där vi åt julbord tillsammans med dom flesta i Brunflo Linons klubb. Det är en tradition att äta julbord  sedan man haft julmarknad.

Jag brukar ju vara med på marknaden i vanliga fall men i år krockade det med vår planering.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards