Alla inlägg den 19 november 2008

Av Solweig - 19 november 2008 22:27

Lina har varit på Djursjukhuset i dag och gjort gastroskopi och tagit bort tandsten.

Hon har ju haft ont i magen ett par gånger sen jag kom hem

från Australien så jag ville veta om hon hade något vaj med mag slemhinnan. Det såg fin ut, men dom tog biopsi så vi får resultat inom kort. Annars var hon lite vimsig när jag hämtade henne. Men när hon kom hem var hon hungrig. Hon skulle ju inte äta så mycket så jag hämtade upp köttfärs och ris från frysen så hon fick en liten portion.

Hon kunde nog ha ätit mycket mera men hon får vänta tills i morron.

Så i morron är det Fias tur att besöka vet.  Sedan hoppas jag att jag slipper fara till vet förrän fram i mars då allihopa skall ha vaccination.

 Inte blir det nån agilityträning den här veckan heller. Det är bara en gång till nästa vecka sen är det uppehåll tills efter jul. Så trist!

Så nu får vi träna lydnad resten av december och hela julhelgen. Man kan ju alltid hoppas att det inte blir så kallt. Det har blivit lite snö men det är så lite så det gör bara att det är renare ute.

På lördag skall jag åka och titta på Kompis Lenas konstutställning. Det skall bli roligt.

Husse tror att vi skall kunna isfiska på fredag, vi får väl se. I så fall blir det korvgrillning och fika annars följer jag inte med.























Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards