Alla inlägg den 27 november 2008

Av Solweig - 27 november 2008 17:57

I dag har jag varit och ätit julgröt hos Vävhexorna i vävstugan. Det var Handvävarna som träffades.

25 "tanter" som träffas och har trevligt.

Funderade en dag vad för slag person jag var? Utifrån vilka föreningar och i vilka sammanhang man finns med.

Jag är medlem i Trädgårdsföreningen, Brukshundsklubben, Kennelklubben,

Handvävarna, sitter i styrelsen för brukshundsklubben och trädgårdsföreningen. Av det kan man nog utgå ifrån att man inte är arbetsskygg. Alla föreningarna kräver att man jobbar ideellt. Har varit med i flera men slutat då jag känner att jag vill ha lite tid själv också.


Lina blir nu behandlad för akut gastrit, vilket visade sig av biopsin man tog hos vet.

Hon skall ha behandling i en månad, sen får vi se hur det ser ut.

Hon är rolig min tös,när hon äter så sitter hon så här. Sen ser man kulor på golvet, dom har hon sorterat bort i första momentet men när det är slut i skålen äter hon upp det som hom spottat ut på golvet.

I kväll skall vi åka till Dille och träna agility, det blir sista gången före jul.

I morron kommer Maggan med pojkarna. Sedan skall jag baka saffranbröd till Lions julmarknad på lördag.

Plocka fram adventsstakar och sån får bli i morron kväll när vi blivit ensamma.
















Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards