Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Solweig - 9 januari 2011 21:08

Så har vi planerat 2011-års aktiviteter i agilitysektorn. Det blev väl inget revolutionerande , men det är ju inte det det handlar om. vad vi önskar är att så många som möjligt skall ta del av det som finns. Tråkigt nog finns det många som skulle kunna träna agility, även om dom inte kan tänka sig att tävla. Bara träningen är roligt för hundarna och en bra aktivering. Hunden bryr ju sig inte om det är träning eller tävling om man gör träningen rolig.

De flesta hundar tycker ju att agility är roligt.Vi har haft en jättefin dag i dag! Morronen var inte så fin, visserligen var det bara -9 men solen gick inte upp förrän mitt i dan. Jag gick koppelpromenad i morse, det hade snöat 1 dm under natten och inte ens vägarna var plogade när jag gick. Så det blev en riktig träningsrunda på drygt 2 km. Sedan skottade jag gården när jag kom hem, efter det hade jag fyllt mitt behov av fysisk aktivitet.

Maken var på pimpeltävling så han kom hem mitt i dan nöjd och belåten, då han vunnit.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards