Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Solweig - 7 januari 2011 23:18

Trots snö och blåst gick vi en lite längre promenad efter skoterspåret i morse. Det var inte så mycket snö i spåret och brudarna har så roligt när dom kan springa fritt.

Själv får jag ju också mer motion på det sättet än att bara lunka fram på vägen.

Det var snöskottning också i dag. Nu börjar vi ha nog med snö tycker jag.

Hoppas bara att det inte blir så kall framöver.


Skall  i alla fall försöka gå på agilityträffen på söndag, det var länge sedan vi träffades.

Sedan hoppas jag att styrelsen för BBHK  kan ena sig om en dag att träffas. Nu tänker jag inte göra något uten nu får dom andra ta i.

Av Solweig - 7 januari 2011 09:34

Sitter här och gruvar mig för morronpromenaden. Det har ju snöat och blåst så alla våra "spår" är borta. Ingenstans att gå i skogen. Skall man bli tvungen att gå på landsvägen?  Det är ju så trist! Mina brudar är ju van att springa fort och inte kan jag gå så fort.  

Men det lutar åt koppelrunda denna morron.   

Av Solweig - 7 januari 2011 00:54

Usch! vilket ruskväder ute. Tur det är mycket sport på TV.n så man har något att göra när man ändå sitter inne.

Maggan har åkt hem till pappa. Man kan följa henne i Facebook, hon skriver massor varje dag. Själv skriver jag ingenting. Läser vad andra skriver men är dålig på att själv kommentera. La upp en facebok till min man, han är inne och läser flera gånger per dag. Han kollar son och sonhustrus sidor , dom bor ju i Australien så det blir inte så ofta dom har kontakt live.

Hundutställning i Göteborg, undrar hur det går?

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards