Alla inlägg den 3 november 2010

Av Solweig - 3 november 2010 15:25

Jag längtar till sommaren! Så man får nog längta ett tag. Det är inte så mysigt numera. Halt och frostigt. rätt som det är så tinar det och då blir det blött och skitigt.

  

Tänk att sitta i gröngräset!!


Vi har i alla fall köpt tapeter i dag. Det blev dom jag såg ut i måndags.

Så nu är det bara att bestämma sig för en golvbeläggning! Men det tror jag maken får stå för. Det är ju ändå han som skall lägga in.


Problemet med telefonen fortgår, det beror troligen på makens intresse för att kolla pris hos andra bolag, han har tydligen sagt ja till något som han inte visse att han sagt ja till och det bolaget har avslutat vårt abonnemang hos Telia. Sedan har han sagt nej till det nya bolaget men dom har inte åtetagit anmälan om avslut av vårt abonnemang. Nu tar det en vecka att få tillbaka abonnemanget.

Nu har jag sagt att han får inte hålla på och ändra hela tiden. För ett tag sedan var jag utan försäkring på husvagnen då han bytt försäkringsbolag.

Dessa män!!!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards