Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Solweig - 12 oktober 2010 18:08

Dagens rysare upplevde jag när jag kom hem, efter att ha inhandlat div. förnödenheter till hushållet och inte hittar min portmonä. Skräck och fasa!!!  

Jag hastar in och ringer affären, om jag lämnat den där. Men det har jag inte.

Kollade bilen, fann ingenting!  Då tänkte jag att den blev kvar i kundvagnen. Man har ju så kmycket prylar när man gör sina inköp som skall fraktas hem, att det ibland är svårt att veta precis var man lagt allt. Låg den där har den säker funnit en ny ägare!!!

In och ringer till Assistans som vi har försäkring i för att spärra alla kort. När jag håller på med det går maken ut och precis när jag lagt på luren kommer han in med plånboken. Den låg under passagerarsätet!  

Där hade jag kanske inte sökt? Kvickt ringa till Assistans och stoppa spärrningen. Pust och stånk, såna här händelser kan man leva förutan.

Resten av dagen blev protokollskrivning. En rätt så odramatisk och tråkig tråkig sysselsättning.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards