Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Solweig - 3 oktober 2010 19:18

har varit på agility uppföljning i dag. Hon var toppen, lilla gumman. Gjorde slalom från båda sidorna, gick till och med genom långa tunneln när den var böjd!  Antje, den klippan vi har i agilitygruppen i BBHK hade uppföljning på den kurs vi gick tidigare i sommar. Vi var bara två som hörsammat kallelsen till träffen, vilket jag tycker är dåligt. Men Åsa och jag var glada desto mera fick vi träna. Det är jätteroligt att träna med Antje,  hon är det mest positiva jag vet. Tack snälla Antje för alla trevliga studer du givit mig och mina hundar på agilityplanen.

Nu blir det till att träna vidare själv.

I går var jag och Maggan till Sundsvall och uppvaktade Marias yngste som Alexander som fyllt 6 år.

Det var mycket släkt där, syrran med maken och dotter Emma med man och barn.

Det är ju trevligt att träffa släkten, det blir lite sällan numera, varför vet jag inte.

Så här ser det ut när grabbarna satt igång leken.

  

Systerdotter Emma och hennes Kristoffer. (Stoffe)

  

Syster Karin.

  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards