Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Solweig - 11 juni 2009 22:34

Har satt ut nästan all plant i dag. Det var mer än jag trodde. Fixade till blommorna till Slansve. Det blev inte så 100% men jag köpte tre pelagoner och sedan tog jag av mina pysslingkragar. Det är ju så regnigt att det bör vara växter som inte dör av regn. Pellorna kan bli lite fula men dom kommer igen om det blir sol. Dom andra tål vad som helst.

Får väl sätta nya om dom dör. Jag har ganska mycket här hemma.


Sedan har jag försökt börja packa för helgen. Det gäller ju att ta med så lite som möjligt.

Men det ser ut att bli skitväder på söndag, har vi tur så är det bara då det regnar. Jag har ju en hund som det inte spelar nån roll om det regnar, men Maggans pommar blir inte snygga med blöta pälsar.


Husse drog till jaktjojan i e.m Han kommer hem i morron. Han och Lasse skall fixa koja till jaktjäster som dom får i höst.


Nu är långhoppet till agilityn färdigt i alla fall. Skall kolla med Roger om det skall till agilityplan eller Slansve.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards