Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Solweig - 10 juni 2009 22:33

Mitt älsta barnbarn Niklas tog studenten i dag. Här bor en stolt mormor!

Tänk vad tiden går. Det är inte länge sedan han var liten!


Har varit på första träffen i valpkursen i kväll med Tora.

Hon var lite osäker när det var så många hundar. Men hon var så duktig.






















Av Solweig - 10 juni 2009 16:15

Gör dessa härdiga blommor. Tyvärr blir dom nästan uppätna av en larv fram på sommarn. Jag tänkte nästan ta bort dom men det finns nästan ingenting som är så tacksamt att odla.

Så här ser de ut i helfigur

Närbild av massor av blommor.

Fick meddelande från Studiefrämjandet att jag fick plats i valpkursen som börjar i kväll. Den hålls nere i Slansve.

Av Solweig - 10 juni 2009 08:43

Vi vann 300 kronor på trisskrapet i går kväll. Ingen storvinst men det gick i alla fall med plus.

Annars trevlig träff med grannarna. Nu blir det sommaruppehåll.

På förmiddagen var jag ner till Maria i Fränsta med tomatplantor.

Tora fick bekanta sig med hästar och kor. Hon var något försiktig och höll sig en bit ifrån hästarna, men dom är ju rätt stora. Korna var ju så många och dom luktar ju så ljudligt så dom höll hon sig också en meter ifrån. Men hon är mindre rädd än Lina.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards