Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Solweig - 8 juni 2009 22:06

Ja nu är man motionerad vill jag lova, har kört agility i tre timmar, inte i ett kör men vi var bara sex ekipag så det blev inte så lång vilan mellan loppen. Ett lopp går ju på en halv minut. Åtminstomne dom vi tränade på i kväll. Vi använde bara himder och tunnlar, inga balans. Men det är väldigt effektivt att ha två instruktörer på sex deltagare.

Lina har parkerat på soffan, hon är nog trött. Hon är så duktig springer nästan för fort för mig. Måste lära mig knepen i handlingen så jag inte behöver springa så mycket. I kväll har vi tränat bakombyten, "tjeck" (reservation för stavning) och framförbyten.

Jag har svårast för att lära mig banan. Vi har tränat på en klass 3 bana och då är det lite krångligt. Men kul!!                               

 

Jag trodde inte det skulle bli nån kurs i kväll då det spöregnat precis hela dagen, 23 mm har fallit ner!! Men lagomt till vi skulle börja sken solen liten stund. Det föll några rengnstänk till och från under tiden vi höll på men det var inte värre än att man kunde vara ute ändå.


                                                  
                                        

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards