Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Solweig - 18 februari 2009 20:29

I hela mitt liv har jag älskat att köpa böcker.  När jag skilde mig för hur länge sen som helst tog min f.d halva mitt bokbestånd. Han hade garanterat inte läst en enda av böckerna och har nog inte gjort det än i dag. Men det var väl snyggt i bokhyllan.

Själv sörjde jag, vissa böcker har jag köpt igen för det är såna som jag vill ha.

Just nu har jag inte plats för mera böcker men jag köper en och annan ändå. Det är ju så kul med böcker.

Därför är bokrean en händelse som man ser fram emot. Har även i år köpt fyra böcker. Men två är barnböcker till barnbarnen så det är bara två som kommer att trängas  i bokhyllan.

 

Numera kan man sitta hemma och beställa på nätet och sen hämta i butiken, hur praktiskt som helst.


























Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards