Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Solweig - 8 februari 2009 11:01

Att det gick för mig att fixa mina åtaganden på klubbens årsmöte var nog mera tjurighet än något annat. Jag är så förkyld att det liknar ingenting. Har aldrig i hela mitt "långa" liv haft så ont i halsen.

Men skam den som ger sig. Vi var 30 pers som samlats och årsmötet avlöpte

utan problem, efter själva mötet och utdelningen av olika förtjänsttecken till de som gjort sig förtjänt av dem fick. Sedan medans jag och Inger fixade maten hade vi vår eminente Pecka Olander som diskuterade hundars mentalitet med mötesdaltagarna och allt som därtill hörer inkl. hussar och mattar .

Sedan åt vi oss mätta på rostbiff/plommonspäckad karre och potatisgratäng. Kaffe och kaka. Ett som jag upplevde det ganska lyckat årsmöte. I dag ligger jag för ankar, det blir ingen resa till Fränsta och dotter.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards