Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Solweig - 9 februari 2009 23:01

Dagen har använts till att skriva div. protokoll från årsmötet i lördags. Samt göra förteckning som skall till BHK i den stora staden. Sedan har jag gjort förteckning av styrelsen till oss själva, det är ju så många nya.

Sist en dagordning till nästa styrelse den 25/2. Det kan synas lite men det har tagit nästan hela dagen. Lite hundpromenader och matlagning gånger två till detta så har dagen gått!

Maggan ringde i kväll och vi surrade lite, hon har börjat skola i dag. Maria ringde tidigare i dag också, till henne åker jag på lördag. Söndag är det Anatomi föreläsning med Kennet Edh, det skall bli intressant. Magga går juridk också på lördag men det skippar jag, då jag åker till Maria.

Kan bara upplysa ev. intresserade om att vi har 1 m snö varav den sista halvmetern kom i lördagnatt söndag. kattorna kan inte vara ute annat än på gårdsplanen som är skottad. Jag har rastat Lina efter gatorna i dag. det går inte gå i djupsnön i skogen.

Nu skall jag koka en panna vatten och göra honungsvatten innan jag krypet till kojs.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards