Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Solweig - 31 juli 2008 23:05

Lina är en riktig skithund, den här veckan har hon rullat sig i skit två gånger. Det är nån som skiter lite överallt, och hon kan inte låta bli att rulla sig. Får börja att rasta henne i koppel, jättetrist tycker jag och säkert hon med.

Men hon blir välbadad!

Hoppas att jag slipper ha en skithund i morron, vi skall upp till Lövdalen och kolla om det finns hjortron. Husse tror det, så vi får väl se.

Vi åker tidigt i morron bitti. Så nu måste jag koja för att orka upp.

Av Solweig - 31 juli 2008 18:48

Maggan kom med grabbarna på f.m Vi har varit ute mest hela dagen, Maggan och pojkarna plockade jordgubbar.  Pojkarna satt och plaskade i dammen med fötterna när det blev för varmt i sandlådan.

 







Men på e.m blev det för varmt för grabbarna så dom har varit inne och busat.

Hundarna är helst inne också.


Lina har inte börjat löpa ännu, jag undrar när hon tänker göra det?


Husse och grannen Sture har varit på sjön och fiskat på e.m dom kom hem med en full hink med stora abborrar.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards