Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Solweig - 22 juli 2008 23:51

Maggan ringde klockan halv åtta i morse och undrade om jag kunde komma och vara hos pojkarna. Hennes tik som skulle valpa hade problem, det hände ingenting. Maggan misstänkte att det skulle krävas snitt.

Hennes vanliga vet. Maria har semester så då återstår Djursjukhuset när det är dagtid.

Hon ringer upp och får tid att komma dit kvart över tio.

Hon kommer hem strax efter 11 på f.m och talar om att dom skulle snitta först kl halv två.

Så hon far tillbaka efter 13.00 då deras lunch är slut. Sedan väntar jag och hon kommer inte hem förrän efter tre. Det blev tre valpar, men en var felande så den togs bort så det blev två friska som kom hem och en trött tik.

Jag hade liksom lite bråttom, vi skall ju åka till Göteborg i morgon och jag hade rätt mycket att fixa innan så jag ville ju hem. Det visste ju Maggan men hon kunde ju inte göra något åt att Djursjukhuset är så långsamma.

Jag kom ju hem till slut, efter att ha mellanlandat på affären.

var ner till grannen med nycklar dammsög hela huset och kokade fyra liter lingon till husses barnbarn. Enl. beställning. Sedan klipptes gräsmatta och blommor flyttades så att dom inte står mitt i solen. Blommorna inne skulle ju också vattnas.

friidrott på TV:n måste man ju även kolla. Snacka om bråttom!!

Men nu har vi packat och duschat och är klara för John Blund!




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards