Alla inlägg den 15 april 2008

Av Solweig - 15 april 2008 13:14

Var tvungen att åka in på djursjukhuset med Linus på förmiddan. Han hade sån snuva.

Han fick stanna där tills i e.m skall hämta honom vid fyratiden.

Det var inte kul att vara Linus, man satte tratt på honom och så fick han kanyl i frambenet. Men förhoppningsvis blir han bättre när han får medicin.

Skall vaccinera kattorna så fort dom är friska.

Annars är det ett strålande väder, 20 gr på glasverandan, vi åt lunch där i dag.

Man kan ju hoppas att finvädret håller i sig några dagar så att lite av den myckna snön försvinner.


Kursen i går var bra. Vi var tio stycken med olika nivåer i kunskap. En det är uppe i klass 3. Men jag var inte ensam om att vara nybörjare. Så nu har jag hemläxa, linförighet. Jag har ju inte tränat Lina i linförighet alls nästan.

Hon är ju lös om vi rastar henne häromkring och annars tränar man ju inte fot när man går på stan. Hon skall inte dra men inte gå fot heller.

Sen får vi väl ta en sak i sänder. Jag har en massa dubbelkomandon kom vi fram till. Övertydlig,!!

Så det är bara att träna på.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards