Alla inlägg den 5 april 2008

Av Solweig - 5 april 2008 20:39

I dag har hela dagen tillbringats i hockyladan Klanghallen för handlerkurs. (ingen is i hockyhallen men cementgolv) Vi var ett gäng tjejer och en kille som under ledning av Jessika Pettersson-Snäcka har sprungit runt och försökt lära både oss och hundarna att uppföra sig snyggt i ringen. Det var inte så lätt!

Men humöret var på topp och alla gjorde sitt bästa. En del har ju lättare för än andra om man säger så. Det gäller både hundar och folk.

Vi fortsätter i morron bitti. Håller på till mitt i dan. Sedan har agilitysektorn träff hos Jessika klockan fem så dagarna är fulla!

Tog lite bilder av deltagarna vid fikat.

Skall ta lite fler bilder av hundar i morron. Man är helt slut efter en hel dag stående springande för det mesta.

När jag kom hem kvarstod ju medicineringen av Fia. Det måste ske med milt våld. Insvept i en handduk försöker jag få i henne penicillinpastan. Det gick hyfsat i kväll, bättre än i morse, då klöste hon mig i handen.

Sist men inte minst Linagumman fyller två år i dag. Hon är jätttrött efter dagens övningar.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards