Alla inlägg den 12 april 2008

Av Solweig - 12 april 2008 09:54

Sovmorgon..nästan!

Vi hade ju gäster i går kväll, så det blev senare än vanligt.

Det gjorde att Lina hade sovmorgon. Hon vaknade inte förrän halv sju. Då släppte jag ut henne och det var så kul ute för hon kunde gå på skaren. Hon kunde gå runt på hela tomten inte bara på dom upptrampade stigar hon gjort i snön, efter en stund stod hon utanför dörren och skällde. Väl insläppt gick hon och la sig i sin bia och somnade.

Men halv åtta då ansåg hon att jag skulle stiga upp. Då stod hon på min sängkant och pratade.

Jag blir så fascinerad av Lina,hon verkar ha en klocka i kroppen. Hon vaknar samma tid varje morgon om det inte är som i dag att vi varit uppe länge. Hon väcker mig halv åtta varje morron, nästan på minuten!

Jag minns inte om mina andra västgötar var så. Jag jobbade ju när jag hade dom så man var ju uppe mycket tidigare på mornarna.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards