Alla inlägg den 2 april 2008

Av Solweig - 2 april 2008 23:24

Det var som väntat inte så många på vårt m-möte i BBHK, en av anledningarna var säkert att det på dagordningen stod val av valberedning!

Det gör folk livrädda! Hur skall vi få till en livskraftig förening om ingen vill vara med och jobba i föreningen. Alla kan ju inte bara delta i färdiga arrangemang, nån måste ju "offra" lite tid på att arrangera också!


Tänk! Har fått reda på av Ewa Sundin, Elkes kennel att min Garr bara hade två systrar, i en kull på tre valpar. Ibland funderar jag vad det skulle ha kunnat bli av honom. Tyvärr blev han överkörd vid tre års ålder.




Av Solweig - 2 april 2008 17:09

I kväll är det medl.möte i BBHK. Har uppdragaet att se till att det finns kaffe och kaka!

Har vävt färdigt den tredje pläden i dag. Så nu vet jag inte om jag skall väva något mera på vävstugan. bestämmer mig till veckan. Det finns en löparväv som är ganska fin, så kanske.

Husse och Lina har farit ut på sjön i e.m Det var jättfint väder med sol på lunchen, men nu har det blivit mulet men är fortfarande ganska varmt.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards