Alla inlägg den 20 april 2016

Av Solweig - 20 april 2016 18:56

Efter att vi varit och handlat ganska tidigt i dag gick jag ut och fortsatte att klippa bort fjolårsväxter ur rabatterna. Nu har jag tagit bort pionstjälkarna utanför verandan. Har även börjat i två andra rabatter. Men det är fortfarande fruset under så det går inte  ta allt.

Jag orkar inte hålla på så länge heller, så nu hoppas jag att snön som fortfarande ligger fläckvis skall tina bort.

Forsätter i morron. 

Vi har inte fått svar från djursjukhuset om Toras "knöl" ännu.


Jag var till sjukgymnasten i går och det var tydligen bara bra. Så nu skall jag inte dit mera. Men jag måste försöka göra några gymnastiska rörelser som skall ge mig starkare gygg. Har ont i ryggen, det hade jag inte före operationen. Tror att det till en del beror på att jag var tvungen att ligga på rygg så länge efter operationen.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards