Alla inlägg den 2 april 2016

Av Solweig - 2 april 2016 13:03

I går morse gick jag en riktigt lång promenad med hundarna, det var fruset så snön höll att gå på för hundarna, själv gick jag på skoterspår. Även dom gamla gick att gå på.


Sedan for vi in till stan för att köpa hundmat. Vi for också upp på Lillänge och Coop, Ingvars jeans börja se slitna ut så det var dax att inhandla nya vardagsbrallor. Vi handlade lite frukt och grönsaker också.

Jag hittade ett par skinntofflor till Ingvar också, men när vi kom hem upptäckte vi att det var två olika storlekar. Så dom har vi varit tillbaka med i dag och det fanns inte två 43:or. så det blev inga tofflor, men vi köpte grillkol i stället.

Sedan var jag in på Höögs och köpte en stövelknäckt, jag får inte av mig mina stövlar om jag inte har en sån. Dom är så trånga över vristen så dom sitter som berg.


I går var det jättefint väder med sol från en klarblå himmel, men i dag är det nermulet och det torde komma snö till kvällen enligt väderspåmännen.


Blir det fin i morron kanske vi grillar annars får vi väl vänta på finväder.


Tora löper så det lär bli till att städa lite. Men hon är jätteduktig på att hålla efter sig själv.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards