Alla inlägg den 5 april 2016

Av Solweig - 5 april 2016 16:09

Vi har haft duggregn hela dagen, det började i morse när jag var ut med hundarna. Det är 3 grader varmt drygt, och mulet och trist. Ingvar har varit till Pilis och fiskat abborre. Han fick två stora det var allt. Inget vidare fiske alltså.

Själv har jag bakat matbröd, det går åt så fort och jag bakar inte så mycket åt gången.


Tora mår under omständigheterna bra, fast hon är inte så glad i att ha tratt. Men det måste hon ha, dom opererade bort knölen hon fått på läppen i går och det ser bra ut, men hon vill ju klia där så därför sitter tratten på.

Veterinären hittade en tand som inte såg bra ut när hon undersökte Toras mun, så den skall dom dra bort på tisdag till veckan.


I dag skulle min fina Lina ha blivit 10 år om hon levat, hon är så saknad, man tänker på henne varje dag faktiskt.

Hon hade nog bland det vackraste ansikten man kan se

 


 



 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards